Педагогічна рада

01.12.2017 14:33

   Дитина дошкільного віку активно пізнає всі сфери людського життя, а особливо цікавиться природним середовищем. Її допитливість охоплює все: від способу життя найдрібнішої комахи до влаштування Всесвіту. Завдання педагогів — не лише пояснити дитині, чому небо блакитне, а трава зелена. Потрібно також навчити її цінувати й оберігати природні ресурси, усвідомлювати наслідки своєї діяльності для довкілля

   Відповідно річного плану ДНЗ № 23 на 2017/2018 навчальний рік 29 листопада 2017 року було проведено педагогічну раду на тему:«Екологічне виховання, як інструмент культурного спілкування дитини з природою»

Мета: удосконалення роботи  в дошкільному навчальному закладі по формуванню основ екологічної культури. Розроблено план заходів проведення педагогічної ради.

 

Зміст роботи

Форма роботи

Відповідальний

1

Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

Аналіз

Завідуюча

Завірюха Г.П.

2

Довідка тематичної перевірки   «Стан екологічного виховання в дошкільному закладі».                   

Інформація

вих.мет. Токаренко І.Л.

3

Екологічні виклики сьогодення: збережемо субкультуру дитинства

Доповідь

Вихователі

Попенко О.С.

Склярук Т.В.

4

Сучасні проблеми екологічного виховання .

 

Доповідь

Вихователі

Шевчук С.В.

Середенко О.С.

5

Значення розвитку екологічних уявлень щодо формування сталих світоглядних орієнтирів особистості.

Доповідь

Вихователі

Мальованець Т.А.,

Іванюта І.В.

 

6

Досвід роботи «Екологічне виховання дітей дошкільного віку через призму використання сучасних інноваційних технологій».

Обговорення

Вихователі

Клеша Н.М.,

Вербіцька Д.О.

 

7

Виставка-презентація «Найкращий екологічний бюлетень» (для батьків)

 

Вихователі всіх вікових груп.

Вихователями були підготовлені доповіді, доповіді із власного досвіду, презентації екологічних бюлетенів для батьків.