Результати моніторингу якості освіти
Показники рівня розвитку компетенцій дітей дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти
за І півріччя 2021/2022 навчальний рік
Освітні лінії
|
Групи/Показники |
||||
Гр.раннього віку |
Різновікова гр.№1 |
Різновікова гр.№2 |
Різновікова гр.№3 |
Старша гр. |
|
Особистість дитини |
55,8% |
37% |
62% |
43% |
55,7% |
Дитина в соціумі |
52% |
48,5% |
62% |
56% |
59% |
Дитина в природному довкіллі |
52,2% |
67,2% |
53,4% |
68% |
65,7% |
Дитина в світі культури |
49,6% |
52% |
58% |
66,5% |
50% |
Гра дитини |
45,9% |
51,2% |
59,7% |
57% |
66,7% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
|
55,9% |
62,2% |
52% |
42,6% |
29% |
Мовлення дитини
|
48,5% |
42,8% |
54% |
47% |
59,6% |
Параметри оцінки якості освітнього процесу (%)
· нижче 50%- низький рівень
· 50-75% - середній рівень
· 75-85% - достатній рівень
· 85-100%- високий рівень